سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 24
کل بازدید : 53422
کل یادداشتها ها : 258
خبر مایه


< 1 2 3 >

 به مناسبت گرامیداشت هفته دولت هیأت ورزشهای همگانی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در نظر دارند مسابقات فوتسال کارمندان را برگزار نمایند .

 در روز سه شنبه مورخ 22/6/90 مراسم قرعه کشی با حضور سرپرستان تیمها ( با حضور 9 تیم ) رأس ساعت 10 صبح در محل اداره  صورت گرفت .

این مسابقات از روز سه شنبه مورخ 29/6/90 رأس ساعت 17 در محل سالن پهلوان یزدی بزرگ ( محله سرده – واقع در خیابان دانشگاه آزاد ) آغاز خواهد شد .


  

طاهره کاظمی مربی ورزشهای رزمی این شهرستان برای شرکت در مسابقات کشوری که در استان خراسان رضوی برگزار می گردد به همراه تیم استان اعزام گردید که توانست به مقام سوم را در وزن 50+ کیلو  دست یابد .


  

این مسابقات با حضور 15 تیم از سراسر کشور در استان تهران ( پاکدشت ) مورخ 10/6/90 لغایت 11/6/90 برگزار که بانوان تفتی توانستند مقامهای ذیل را کسب نمایند :

فریبا دهقانپور                  رده نوجوانان            وزن +54                          مقام سوم

فاطمه فاتحی                    رده جوانان                 وزن +59                          مقام سوم

فهیمه دهقان نیری            رده جوانان                وزن +59                          مقام سوم

 


  

خانم کاظمی مربی ورزشهای رزمی این  شهرستان برای شرکت در مسابقات کشوری که در استان خراسان رضوی برگزار می گردد به همراه تیم استان اعزام گردید این مسابقات از روز پنج شنبه مورخ 17/6/90 آغاز خواهد شد .


  

اردوی سه روزه تیم نوجوانان تکواندو استان یزد جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور از روز سه شنبه مورخ 15/6/90 در سالن ورزشی غدیر تفت برگزار گردید .


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ